Pannkakstårta & stickning

När jag har haft en riktigt dålig dag så försöker jag att avsluta dagen på ett så trevligt sätt som möjligt.
 
 
Idag bestämde jag mig för att vara impulsiv och ställa mig och göra pannkakstårta klockan halv elva på kvällen, varför inte liksom?
Tea var jag såklart också tvungen att mysa till det med, det gör mig alltid lugn och det ger mig känslan av att kommer att ordna sig. 
Den blev riktigt god, fast det är så enormt mättande att jag inte orkade äta mer än biten som saknas på bilden. Kan ju alltid bjuda Arné på lite tårta i morgon!
 
Sedan så gillar jag att sticka när jag är på dåligt humör. Ja, ja, jag vet- tantpoäng till mig. BÖT DÅNT UNDERRÄSTIMÄJT STICKNING! Det är faktiskt ett väldigt bra sätt att få bort lite stress eftersom det är väldigt avslappnade. Just nu så försöker jag att sticka en halsduk till Arné, den lär ju inte bli perfekt om vi säger så.. men den blir i alla fall personlig! 
 
Här är några av låtarna som har gått på replay (reeeeplaay, reeeplaay reeeplay~) en dag som denna:
 
 
 
 
 
Kram och ta hand om er! ♥ 
Kommentarer
Postat av: arne

jag: omo hon har inget om kpop? *scrollar ned*:
.. T.T

HAHAHAHA du är go! YAY så söt du är jag är med på inlägget! :D <3 ÅH MYS A LA MYS MYS! D= Te och pannkakstårta... DU ÄR DEN MYSIGASTE FRUN JAG VET!

2012-12-21 @ 15:36:26
URL: http://createaheart.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0