You're my wonderland

Hej mina fina cupcakes! ♥
 
Nu är det bara ett par få dagar kvar till julafton och jag har ingen julkänsla what so ever. Vill också passa på att påpeka det faktum att jorden inte gick under igår (vad jag vet i alla fall). Spenderade dagen med Arné igår, vi spelade, målade och hade det mysig allmänt sådär. 
 
Vi pratade ut om saker och ting och jag kom bland annat fram till att jag ville ta en paus från facebook. Eftersom jag inte har tillräckligt mycket självbehärskning att bara sluta logga in, så bestämde jag mig för att inaktivera mitt konto. Det är sjukt, för bara idag har det kliat i fingrarna flera gånger efter att få logga in. Kan inte fatta hur beroende jag har blivit av facebook, och det känns ändå bra att komma därifrån.
 
Det är många saker jag har bestämt mig för att ta en paus ifrån under lovet, bland annat internet. Jag vet att jag inte kommer kunna stanna borta från internet helt, men jag tänker dra ner på antalet timmar jag sitter och surfar. Innan har det varit runt 15+ timmar på helger och kanske 10 timmar på vardagar. INTE okej, när man tänker på det. Helt sinnesjukt egentligen! 
 
Jag ska försöka att fokusera på att bli hälsosammare under vinterlovet, både psykiskt och fysiskt. Har inte tagit mig tid och verkligen tagit hand om mig själv, mina tankar, mina sovvanor, matvanor osv på en riktigt lång tid, och det är verkligen dags att göra det nu. 
 
Jag tänker att försöka bli den person som jag vill vara, men som jag har tappat bort någonstans på vägen; positiv, glad, utvilad, omtänksam, inspirerande och allmänt flumm. Jag ska öppna en youtube-kanal också, där jag lägger ut olika tutorials och likande. Fett taggad känner jag mig just nu!
 
*~* 
Den här låten har spelats om och om igenom i min lägenhet de senaste veckorna. Jag tycker att videon är så enormt vacker, visst, det finns vissa scener som inte är barnanpassade och jag vet att det är många som tycker att det förstör videon lite, men jag tycker att Gain lyckas så bra, hon får det att bli någonting vackert och bra. Låten är innocent och playful på samma gång, och jag tycker att hon är så enormt duktig!
 
You can make me high, you can make me fly~ ♥
 
Kram!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0