Do it, do it too!

God eftermiddag!
Idag har jag stannat hemma ifrån skolan, eftersom att jag är sjuk. Har spenderat större delen av dagen i sängen med datorn i knät och så har jag pluggat lite också.
Nu sitter jag här med en skål med nudelsoppa och försöker att inte spilla den över hela datorn!
Jag vet att det kanske inte är den mest smickrande bilden på mig, men ni måste erkänna att skålen är lite charmig!
Har förövrigt NÖRDAT den här videon idag, underbara människor!
Här får ni en random k-pops låt från min favoritlista!
Kram på er, hoppas ni har en fortsatt bra dag! ♥
Kommentarer
Postat av: Melissa - Livet i ett Fängelse!

hoppas du sovit riktigt gott, själv har man råkat vända på dygnet så inte ens kommit i säng än. Mn jag får skylla mig själv :D

Har du några planer för dagen din idag?

2012-02-28 @ 05:50:12
URL: http://HTTP://LAVALI.BLOGG.SE
Postat av: Arne

HAHAHAH din mugg är klockren!! <3

2012-03-03 @ 19:01:01
URL: http://fantasygames.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0