Det du säger att du tycker säger inte mycket!

Konbawa minna! ('God kväll, allihopa' på japanska)

Jag somnade riktigt sent igår, och därför vaknade jag vid kvart över två idag. Whoops, hehe. Men men, det är helg! Och en riktigt välbehövlig en också! Den första veckan i skolan efter lovet har nästan tagit kål på mig, och ljusare tider verkar inte ligga på schemat. Oj, poetiskt värre.
Dagen har spenderats i sängen med datorn i knät, har kollat på en jättebra och rolig japansk serie. Atashinchi No Danshi heter den! Grät i slutet, för jag ville inte att den skulle sluta!
Hittade ingen trailer men här är en video med en massa klipp från serien i alla fall, den kanske verkar överdrivet flummig (vilket den också kan vara delvis) men den har sina seriösa stunder. Det är en bra blandning av komedi, drama och kärlek! Även om ni inte är så intresserade av Japan och sånt, så rekomenderar jag fortfarande serien!
För övrigt så är jag lite halv sjuk, har hostat upp mina lungor och min hals gör ont, men det går nog över snart!
Slänger in några låtar som jag har knarkat de senaste timmarna!
Kram, nu ska jag kolla melodifestivalen! ♥
Kommentarer
Postat av: Sofie {ARNE}

Wiho bra låtar! :'D KUL ATT JAG ALDRIG FICK DINA SMS, SPENDERA, PLANERA... FÖR KUNG OCH FOSTERLAND! TROLOLOLO, ONEEEEEEEEE LOVE... I GOTTA GO FIND A BULLETPROOF HEART, GIVE GIVE MEANING SOME LOOOOVE! hahaha FRÄMSTA STRÅKKVARTETTEN KOMMER!

2012-02-25 @ 21:13:05
URL: http://fantasygames.blogg.se/
Postat av: Sofie {ARNE}

Sv: HAHAHHA MEN BACON ÄGER! ^-^dumt att allt failade med smsen, HAR FORTFARANDE INTE FÅTT NÅGOT SERIÖÖÖÖST =_____= HAHAH inte okeeej!! jag älskar bilderna meeed, de är mumsiga! :D klart, idag är ju en vacker dag, till exempel? <3

2012-02-26 @ 10:00:16
URL: http://fantasygames.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0