CRÄSI!

Kollade nyss genom mina kommentarer och hittade ett par från min fågel Sofies, hehe, här har ni dem:

"24 TIMMARS ANTI FUKT, ANTI LUKT, DIN HUD ANDAS!
lyfter upp armarna och hör hur armhålorna sjunger

Okej, det lät lite upp och ner, där jaah...UPPLEV MER, UPPLEV MER!
OCH HUNDRA MGB EXTRA, TILL DOM BÄSTA!
UPPLEV MER, UPPLEV MER, UPPLEV MER, UPPLEV MER, MED BREDBANDS BOLAGET!!
Supermega utbud som slår det mesta.......Jag surfar mobilt, helt utan gräns! nöjda kunder, nöjda kunder, nöjda kunder är vå,år taktik! Med Bredbands Bolaget, finns allt och lite till! upplev mer, upplev mer, upplev mer, med Bredbands Bolaget! = B+B= STCC :)hejsan."

Tror jag dog lite när jag läste den, I can totally see Sofie do that! VARFÖR SKRIVER DU INTE SÅNNA KOMMENTARER LÄNGRE DIN GULLEDASK?

 

Kommentar nr.2:

"ÅÅÅÅÅÅÅÅH så lycklig jag blir , dubloggardinsötasupersuparefinamänniska med en semla till...! Du borde bli skridskoåkare, hur stavas det på Grekiska? iallafall, jag älskar att skriva sönder med att jag är någonstans så du tror jag är nersupad (y)hahaha, omg! Lyssna! På! åååh! :Dhej."


Kommentar nr.3:

 

"SOFIE ÄR DENNA PLOMMON BAKOM DENNA MILF VERKLIGHETSTROGNA MELODINEN (:
KAN MAN SOVA UPP OCH NER NÄR...ah!?(:
DU TRYCKTE IN DEN, SÅ DEN GICK I VÄNSTER OCH HÖGER SIDA, SUGRÖRET KAN JU VARA ORANGE OCKSÅ!????(:"         ←Har verkligen ingen aning vad hon snackade om här, men men! Det är min gök det!

Kommentar nr.4:

"HAHAHA OOHMYGOD ÄR BARA TVUNGEN FÖR ATT JAGH ÄR SÅ BÄST! JAG VILL BO I DINA ÖGONBRYN! :D<3

okej, seriöst nu då. tigger mat (: ^"

 

UNDERBARA KNÄPPGÖK! :D ♥




Kommentarer
Postat av: Sofie

HOHOHOOHOHOHOHOHOOH AJ LAJK IT JJKAKAK IT! :D KAKSMULOR I DIN DRÖMMANDE MANS SVENSKA D: <3



DASKA DIN FISK JAG GILLAR BILDEN ÄNDÅ XD HÖHÖHÖ JAG VET EJKI VARFÖR JAG INTE TOG BORT MIN FINNE... ELLER VARFÖR JAG INTE KOMMENTERAR SÅ LÄNGRE, HAR ANTAGLIGEN MIST MIN FÖRMÅGA ATT VARA SÄPÄ.



MVH SVETTKUNGEN

2012-01-23 @ 07:38:47
URL: http://fantasygames.blogg.se/
Postat av: Molly Bergström, UPPSALA

Hej :) tack så jätte mycket!

Jaha, skönt att det funkar :) kramis

2012-01-25 @ 20:24:16
URL: http://mooollys.blogg.se/
Postat av: Lill-Babs här

Anledningen till att jag inte skriver sånt roligt längre är för att jag har blivit så påverkad av andra.. innan körde jag på utan att tänka mig för, hade inget då och gå efter utom mig själv och mina galna sjuka miljon tankar höhö x)



önskar mitt crazy-tänkande kunde visas mer ^^ då fanns det inga gränser för vart jag riktigt skulle gå, allt var fram o tillbaka i cräsighetens värld..

2012-01-26 @ 17:54:22
URL: http://fantasygames.blogg.se/
Postat av: Sofie

SV: HAHAHA DU ÄR SÅ FIN DÖH <3 HOHOHO TRUMVIRVLARNAS LJUDVÅGOR KOMMER ÄNDA HIT!!

~vågorna grumlar miig~

jaa, men det är lugnt, det var ju inte DITT fel käre fågelkvist! <3 vi får se den imorgon (: NEMAS PROBLEMAS!

2012-01-28 @ 20:42:55
URL: http://fantasygames.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0