Provspela för "Cirkeln"

Som jag sa tidigare i mitt video inlägg så ansökte jag och min kompis Elina till provinspelningen till filmen "Cirkeln" och idag fick jag mail med en tid och en scen som jag ska kunna. Usch, jag är super nervös, har aldrig gjort detta innan. Vet inte ens om jag har någon skådespelar talang, men det lär jag ju märka. Hehe.
Och såklart vet jag att jag inte kommer att få någon roll, hoppas på att kanske kunna bli en statist i alla fall (?), eftersom det kommer vara så många erfarna och duktiga tonåringar där. Men med tanke på att jag planerar att välja att gå en teater linje på gymnasiet så är det ju alltid bra att veta hur sånt här går till var min tanke.
Men usch, nervöst ändå!
Ska öva med min kompis varje dag nu framtills dagen då vi ska till Castingen i Göteborg, behövde bara få ut detta någonstans innan jag spricker! WAAH.
Kommentarer
Postat av: ARNE ÄR PÅ G.

WHAAAFAN HAR DU INTE SAGT DETTA WHAAA?!? SERIOUSLY DU SKULLE HA RINGT ELLER NÅTT, GRATTIS FAN!! DETTA HADE JAG PÅ KÄNN!! min lilltå kan allt.

2012-01-10 @ 22:43:54
URL: http://sofiejohanssonss.blogg.se/
Postat av: Arne

HAHAHHA JAG LEKER HIDE AND SEEK! :D

men jag håller med daaaaj, tio minuter är det enda som kräääävs för att få slut på min engeri! Jag tror jag ska börja ut o springa mer på helgerna åtminstonde! Dagarna i veckan tar ju slut så fort eftersom man kommer hem så sent!



Jo men hon påminner om dig ganska mycket! Vanille heter hon, från Final Fantasy 13 ;D

2012-01-15 @ 17:02:26
URL: http://fantasygames.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0