Second hand fynd!

Skulle inhandla vinterskor med pappa efter skolan idag men hittade dessa fynd i stället!
Ledsen för den rent ut sagt förjävliga kvaliteten på bilderna, de är tagna med min webcam. Jag har en vanlig kamera också, men det är sorgligt att säga att säga att den är ännu sämre - och det säger en del. 

Den två första bilderna är samma mysiga kofta, fast i olika ljus.
den sista bilden till höger lade jag till därför att jag var tvungen att fylla ut platsen, men jag har inget emot att visa mitt fräsiga halsband igen, höhö!
Kram ♥
Kommentarer
Postat av: Sofie

Åh, vilka snyggingar!! :D Riktiga fynd där min freund, bra jobbat - är så stolt :D :D

2012-01-10 @ 22:42:23
URL: http://sofiejohanssonss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0