Förra årets mongobilder

Är hemma från skolan idag. Magont som tusan.

Har haft många konstiga drömmar den senaste tiden, har försökt tyda dem genom olika internet sidor men alla ger olika svar och jag blir bara mer förvirrad.. Har drömt mycket om att jag gråter, om döden, spöken, hajar, och idag drömde jag om att jag hade en pojkvän som jag knappt kände och han hade samma stil som alla andra fjortiskillar i Borås (alltså ingenting jag någonsin skulle falla för), men jag var inte kär i honom. Jag var förvirrad och han var väldigt svartsjuk, ringde mig två gånger och när jag inte hann svara så blev han jättesur, fastän vi bara vart ihop i mindre än ett dygn. HELSKUMT. Det konstiga är att jag kan se honom nästan kristallklart framför mig, men jag vet att jag aldrig har träffat honom. GAH, hatar sådana drömmar! I  drömmen fanns det också en massa katter som jag ville rädda som satt på höga stolpar och inte kunde komma ner. Förvirrad- check!

Anyway! Det blir mycket plugg idag eftersom jag missar skolan, men jag tror att om jag mår bättre senare idag så ska jag nog gå på Bäckängs öppet hus. Känns surt att missa det, speciellt eftersom det är den skolan jag kommer att gå på om ett halvår.

Lägger upp förra årets mest mongolida bilder här under! Vi gillar att bjuda på oss själva här ja!

 

 

WOAH. där fick ni se lite vad jag och Sofie gör på vår fritid. Dock fick ni inte se de mest mobbade bilderna, för då kan jag inte visa mig utomhus längre!

 

Kram på er! <3
Kommentarer
Postat av: Sofie

JAG ÄR SÅ JÄVLA BLOTTAD RIGHT NÅW SÅ DU VET...!!!



Jag älskar dig min vän ^-^<3



HÖÖHÖHÖ DU SKULLE LAGT TILL EN BILD DÄR DU HAR EN NÖT FÖR ÖGAT OCH SER ALMÄNT UNDERBAR UT HAHAHAHAH JAG ÄLSKAR DEN BILDEN DÅ JAG TRYCKER DITT ANSIKTE SÅ DU SER UT SOM EN BLÅSFISKS FISKBARN I EN UGNSBAKAD LEVERPOTATIS <3 HAHAHAH JAG ÄLSKAR DESSA BILDER- VI KAN NOG INTE VISA OSS MER FÖR ALMÄNHETEN OM VI SKA BÖRJA LÄGGA UPP DE VÄRSTA... Katt-astrof! o.o <3 höhö la till ett skämt på sidan också... kraaaam lycka till på BÄCK-ÄNG hhahahahha xD jag älskar det namnet 8D

2012-01-17 @ 17:57:03
URL: http://fantasygames.blogg.se/
Postat av: Sofie

Vi är så sjuuuukt mobbade- höhööh finns inget bättre!

2012-01-17 @ 17:57:48
URL: http://fantasygames.blogg.se/
Postat av: Sofie

sv: MEN SÄGER DU DET, DU SOM ÄR SÅ FÖRBANNAT FIN DIN KOLIBRI <3 JAAA GÖR DET, JAG VILL HÖÖÖÖRA ^-^ ... kanske hörs upp hit om jag slänger ner en telefonkiosk med införbara hörlurar ;D

2012-01-20 @ 20:51:32
URL: http://fantasygames.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0