Varför försöker jag ens? (Vlogg)

Kommentarer
Postat av: Anna

JAAAAAAAAAA äntligen kan man höra vad du säger på Skype!! xD

2012-01-05 @ 22:07:37
Postat av: Sofie

HOHO- mysiga du! men döh, du kan visst komma med! De som blir valda har säkert inte heller erfarenheter om teater (inte alla, men säkert mer än hälften av alla) och du kan bli en av dem, elina med. Det är bara o hoppas att de märker en (SÄG INTE NU NÄR DU LÄSER ATT "men då är jag körd" eller " -.-''''' obtimistiska jävel!") <--- FÖR DET ÄR LIKA SANT SOM ATT POSTKODMILJONÄREN KOM HEM TILL MIG IGÅR OCH GAV MIG EN STRUMPA! <3

2012-01-06 @ 10:09:04
URL: http://sofiejohanssonss.blogg.se/
Postat av: Arne fisk

Jag sitter med en sporthjälm med dricka på sidorna som man dricker sugrör från och käkar jordnötter och hejar sönder med eran support tröja och mini-flagga med ert namn på!

2012-01-06 @ 10:10:05
URL: http://sofiejohanssonss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0