Colors baby... eller va.

Konbanwa minna-san! (God kväll allihopa, typ.)

Vet att jag har bloggat mycket idag, men detta är sista inlägget jag lovar och svär!
Provade det jag pratade om i förra inlägget, min "decora" stil som jag tänkte ha på Uppcon. Tror inte man kan kalla detta Decora, men ja, färgglad och accessoarigt(...?) i alla fall! Har dock inte på mig nästan några smycket alls, för de är hos min kompis!
Någonting liknade detta tänkte jag ha på mig, fast mer accessoarer och sånt såklart! Förlåt för suddiga bilder, min webcam... grr.
Provade även sminkning
Ni får ursäkta mina barnsliga poser men jag fastnade i all wannabe-japansk-gulligheten >-<''
Gjorde en enkel sminkning, den blev inte perfekt men den får funka!
Om ni har något tips på vad jag kan ha för andra kläder, smink eller smycken (ni som kan t.ex Decora-stilen och sånt) så får ni gärna slänga in en kommentar!
Kram, godnatt! Eller borde jag säga Oyasumi Nasai ♥
Kommentarer
Postat av: Frey-Frey

DET ÄR SÅÅ DECORA! :3 Kanske skulle ha lite mer volym i kjolen! så skulle det vara perfect! :3 SÅ GRYMT! Hur lyckas du människa? <3

2012-06-12 @ 22:26:08
Postat av: Arne

Ett ord: awesome.

2012-06-13 @ 01:02:21
URL: http://cheerfulpanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0