Never say never - I just did.

God eftermiddag på er där ute in Schweden!
Vaknade för någon timme sedan efter ännu en sen natt. Och jag som lovat mig själv att gå och lägga mig tidigt på sommarlovet...
På dagens schema står en fullpackad korg med tvätt som jag måste fixa, ska också gå igenom alla kläder som jag ska ha på Uppcon (fredag till söndag), min fina kompis Lonni lånade ut massvis med coola kläder som jag ska ha på mig. Får låna en kompis kamera så förvänta er kort från Uppcon nästa vecka.
För er som inte vet vad Uppcon är, kan kolla den här sidan.
Var i Göteborg igår och handlade lite och då hittade jag lite söta saker, tyvärr så var Kawaii Shop stängt och jag glömde mitt presentkort på SHOCK så jag fick inte köpt allt jag ville.
Bilder från inköpen igår:
Hittade den här übergulliga väskan på Accecorize (finns i Göteborg), på barnavdelningen!
Armbanden till vänster hittade jag på SHOCK (kostade bara två kronor styck), starkt rosa leggins från Lindex, klistermärken (sådana man hade som örhängen när man var liten, blev överlycklig när jag hittade dem!) från H&Ms barnavdelning.
Hittade dessa My Little Pony sakerna på H&Ms barnavdelning, blev jätteglad! Kände mig stolt när jag kunde deras namn också, den blå heter Rainbow Dash och den rosa är Pinkie Pie (tönten i Sophia visar sig).
Cupcakes! Älskar klistermärken med söta motiv! Köpta på Panduro i Göteborg, passade på att smycka mitt läppbalsam!
Alla dessa saker ska jag ha till Uppcon där jag ska vara Deccora en dag! ^^

Nu måste jag börja med tvätten om jag vill bli klar idag..

Här får ni den grymmaste låten som jag har haft i hjärnan varje dag sedan jag hörde den första gången för två veckor sedan.
I can be your first asian boooooooooy~
Kramar och ramar!♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0