A falling star fell from your heart

God kväll!
Jag vet att det var ett tag sedan jag skrev, och en hel del har hänt sedan dess. Grundskolan är nu avklarad och på nästa torsdag bär det av mot Uppsala och Uppcon!
Längtar ihjäl mig, idag var jag hos en kompis och kollade efter kläder jag kunde ha på mig. Skulle egentligen ha haft en riktigt cosplay, men som vanligt så skjuter jag upp saker och ting till sista minuten och då är det för sent. Aja, vad gör man!
Skolavslutningen var sorglig, och jag kommer att sakna min skola och klass så obeskrivligt mycket. Tror fortfarande att jag ska gå till skolan i morgon, och det är en väldigt konstig känsla att veta att man aldrig kommer att återvända till IES, förutom när man är där och hälsar på förstås. Men det är inte samma sak.
Datumet för resan till Grekland med mina fina vänner Sofie och Elina är nu satt, det blir i slutet av Juni!
Lägger upp några bilder från förra sommaren!
KRAM!
Kommentarer
Postat av: ARNE GRÄSSTRÅ

AAAHHHH u-tangenten gick av när jag skrev så fick skriva om allt hahaha



minnen med bilderna!! älskar dem, så underbara! <3 kommer bli kul med Grekland, hoppas vi överlever i 14 dagar haha! ^^ kraaaam på daaaj <3

2012-06-12 @ 13:00:06
URL: http://fantasygames.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0