Glad midsommar!

Glad midsommar allihopa!

Jag hade helt ärligt glömt av midsommar fram tills jag såg det på facebook idag, skäms lite faktiskt. Men det är ju så att det inte direkt blir någon midsommar för mig idag, för om några timmar sitter jag på ett flyg mot Kreta med mina två finaste vänner!
Så här känner jag för att flyga:
men jag är inte lika nervös som förra gången i alla fall, kanske börjar bli van?
Nu ska jag försöka att packa det allra sista, d.v.s datorn och sladden!
Ha en underbar dag allihopa, jag uppdaterar när jag kommer fram till mamma på Kreta!
Kommentarer
Postat av: Sofie

IPOJAKJDOSKDOKSDKSLDM,KJRO23999484¤¤%&#)"="=")!!"#%)/&%¤SJksoiodeelp!!!



..... aggressive AAAAHHH SÅÅÅÅ PERFEKTA BILDEEER.... <.<

2012-06-23 @ 16:54:49
URL: http://fantasygames.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0