Crazy hair!

Tjolahopp!

Ville visa mitt hår, jag och Sofie experimenterade med det igår efter att vi kollade på den här videon:
(Älskar förövrigt eatyourkimchi [de i videon])
Så ja, vi provade detta på mitt hår och här är bilder av resultatet, säger bara en sak; CRAZY!
Ni får ursäkta mitt nyvakna ansikte!


Så ja, det blev galet! Jag tror att jag drog händerna igenom håret för mycket när jag försökte reda ut lockarna, så det blev lite frizzy men ja! Om ni har längre hår så tror jag att det blir riktigt snyggt!

Själv ser jag ut som The mad hatter från Alice in wonderland!

Haha likheten är slående om man lägger till lite smink och massiva ögonbryn! HAHA!
Nu ska vi, och med vi menar jag Sofie och jag, plocka undan frukosten och fixa oss! KRAM!♥
Kommentarer
Postat av: Sofie {ARNE}

HAHAH VILKEN GO DAG ALLTSÅ! :D HAHA sista bilden är absolut klockren, tror det är nya körsbären!! :D mustach-hår kan jag också välja att ha ^^

2012-03-17 @ 19:12:41
URL: http://fantasygames.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0