Dag 2: Mina bästa vänner

Läsningsmusik: Happy & Can't stand it

Godförmiddag! ♥

Okej, så bästa vänner. Jag tycker det är svårt med vilka man anser vara bästa vänner men jag har ett par människor som ligger mig riktigt varmt och hjärtat. Jag tänker skriva om mina två närmsta vänner som har varit med mig i vått och tort!
Sofie Johansson: My sister from another mister. Haha nej men hon är min finaste ägodel allt! Träffade henne första gången när jag gick i fyran eftersom att våra klasser brevväxlade. Kommer ihåg att jag önskade att hon var min brevvän och att jag tyckte att hon var så himla cool, och målade hur grymt som helst. Sedan hamnade vi i samma klass i sjuan och ja, det var där vi blev vänner. Snart har vi varit bästa vänner i två år, och det känns amazing. Ska aldrig släppa den jäntan.
Elina Jämtander: Denna underbara tjej träffade jag via scouterna i tvåan. Vi har varit vänner sedan dess men det var först i sjuan då vi började umgås mer frekvent. Hon är unik och helt underbar! De som inte känner henne har verkligen missat något! Hon finns alltid för en när man är nere, och får en alltid på bättre humör. Och hon har humor som en.. jag vet inte vad! Mi amore! (← Vet inte ens vad jag sa.)
Så ja, vi tre är ett rätt udda par. Jag har fler riktigt bra vänner, men skulle jag skriva alla så hade det tagit hela dagen, så bli inte stötta om jag inte skrev om er. Älskar er också!
Här får ni lite bilder på alla mina fina vänner!
Nu är det plugg som gäller, suck. Aja, det är vad söndagar är till för verkar det som!
Kram!♥
Kommentarer
Postat av: Sofie {ARNE}

AWWWWW MIN ÄLSKADE VÄN!! DU ÄR MIN FINASTE ÄGODEL, DU SITTER PÅ MITT ÖRA OCH DÄR SKA DU FÖRBLI, DU ÄR BÄST! <3 .... ofta du tyckte J.A.G [SOFIEJOHANSSONARNEDUMMELISAKVINEN!?] var cool? o.o SLÄPP MIG INTE, JÄÄÄNTA! <--- vaaaad betyder detta? o.e hahaha XD YAAAAY 23 APRIL: THAAA TVÅ ÅRS JUBLIEEEEUMET NUMERO 1! ... btw "uno" det kortspelet, är det samma sak som "uno" på spanska, ETT? o.o



HAHA DEN SOM INTE MÖTT OSS TRE HAR MISSAT NÅGOT BIG TIME!! <3 Kraaamis bananis! <3

2012-03-04 @ 15:17:40
URL: http://fantasygames.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0