Dag 3 - Något/någon jag inte kan leva utan

Det finns en miljon saker som jag inte kan leva utan, typ.. luft? Åh, vad rolig man kan vara!
Hehe, i alla fall! Men det jag verkligen inte kan leva utan är musik.
Helt seriöst, kan ni tänka er ett liv utan musik? Det kan verkligen inte jag! Såhär ser min dag ut; Vaknar upp till två av mina favoritlåtar med SHINee (k-pop), startar datorn och sätter på spotify medan jag går ut till badrummet för att fixa ansiktet. Har en radio där inne så jag lyssnar på Mix Megapol (inte min favoritmusik men vad gör man) varenda gång jag går in till badrummet. Sedan går jag ut i köket där vår radio är på non-stop och fixar frukost, sedan sätter jag mig vid datorn, tar på mig hörlurarna och lyssnar på musik medan jag äter.
Går till bussen, hörlurarna i öronen och favoritmusiken på max, också i bussen är musiken med. Lyssnar tills jag kommer fram vid skoldörrarna, då stänger jag av mobilen, med stor sorg btw.
Kommer ut från skolan, sätter på musik på högtalarna och lyssnar och sjunger med vännerna. Kommer hem, startar datorn och spotify, musik musik musik. Går och dansar, musik. Sitter vid matbordet med min pappa vid middagen, har på youtube. Går och lägger mig, playlistan "sov musik" är på låg nivå.
Japp, där har ni min musikfyllda dag. Så där är nästan alla mina dagar! Jag kan inte leva utan musik, och jag hoppas att jag aldrig behöver det heller!
Dagens drog:
Den här låten har jag och Sofie nördat sönder idag! Detta är dansversionen som bandet Teen Top gör, men riktiga videon är också sjukt cool! Låten är grym videon är grym, video + låten = atombombgrym! <-- haah what? Och dansstegen vid 1.01 -1.08 har vi gjort hela dagen! Det är sjukt hur vissa låtar fastnar i hjärnan som Kalsson's superklister!
Här är den riktiga videon för er som är intresserade!
Godnatt ♥
kram på er!
Kommentarer
Postat av: Sofie ARNE

DE ÄGER SÅ HÅRT!! ^_^ wiho och dansen ska vi allt lära oss (kommer inte ta 20 år eller så...) <- meeeen drömma kan man ju!! :D

Håller med dig, fasen vad tyst det skulle vara utan musik, jösses vill inte ens tänka tanken av en värld utan musik!

Den som kom på musik, den är allt älskad den! ... Var det du som var i farten igen, sparv?

2012-03-06 @ 07:34:24
URL: http://fantasygames.blogg.se/
Postat av: Sofie {ARNE}

0:34.... INGA ORD KAN BESKRIVA DENNA UNDERBARA KILLE XD <3

2012-03-06 @ 17:52:30
URL: http://fantasygames.blogg.se/
Postat av: Sofie {ARNE}

SHIT JAG ÄLSKAR DET DANSSTEGET VID 1:01 FRAMÅÅÅT <3

2012-03-06 @ 17:53:24
URL: http://fantasygames.blogg.se/
Postat av: Alice S

sv: Naw tack c: MEN det är ju lika gott som det ser ut serrööh!

2012-03-07 @ 16:14:54
URL: http://askarbratt.blogg.se/
Postat av: Sofie {ARNE}

sv: men duuu, du kan vara fin! :D ahhahaha I FOUND THAA DOOOR!!..... O.O .... awesome... >:)



hahaha neeej jag vet.. man vet aldrig när jag är inne på internet, helt plötsligt kommer det upp 1,2,3... FEMTON inlägg på en kväll och alla blir helt chockade... 2012 här kommer jag typ! xD... vad jag nu snackar om :)

2012-03-10 @ 11:07:15
URL: http://fantasygames.blogg.se/
Postat av: Sofie {ARNE}

sv: HAHAH du är allt innovativ du new word <-- woaawwwwh ^^ MISS JUUUUUUU TÅÅÅ <3

SV2 <--- mycket svar!!: HAHAH BÄSTA POPCORNEN I STAN! DET ÄR GREJER DET <3 hahaha whaaat? grymt ^^ jaaa men du är fiiin :D finfinfin :D



HOHOHOOH Q-10 PLUS!

2012-03-12 @ 18:39:29
URL: http://fantasygames.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0