Död

Hej!
Har varit sjuk både igår och idag, så det har inte blivit någon skola för mig. Hade jag inte sett ut som att jag blev överkörd av en traktor så hade jag kanske gjort en videoblogg, men ja, nu är det så. Haha!
I alla fall, nu har jag en otroligt viktig sak att dela med er... Så ni vill nog sätta er ner och ta ett djupt andetag innan ni kollar vidare...
Xiah Junsu,
mannen som kom att bli min död. (Är inte helt säker på hur det där lät)
Helt seriöst. Hur snygg är inte den här människan?! Jag tror jag avlider! Det är samma kille som gjorde den där låten "Intoxication" som jag har lagt upp på bloggen ett antal gånger (länk), nu är han tillbaka med en ny låt. Den är helt skfnhalfnsalfasjnasflkansflnaflnaflasnlda'äådd, på ren svenska!
Här har ni den, försök att överleva om ni kan.
Ni får ursäkta mitt språk nu, men för i helvete, vem skapar sådana här snygga människor?! Okej, hans föräldrar, men ni fattar!
GAAH!
Okej, för att vara lite mer seriös nu (som om det är möjligt)... Den här låten har varit i mitt huvud två dagar i sträck nu, just den där delen där de säger "What music are you listening to?" , som jag i för sig tycker låter som "One musical you listen to" men aja!
Ville bara dela denna awesomiga låt och heta person med er, hehe! ♥
Kommentarer
Postat av: Sofie {ARNE}

MEN FÖR I HELVETE!!!! KOMMER DEM FRÅN SAMMA PÄRON ELLER?!?!? VÄXER DEM I SAMMA TRÄD!??!?!? SERIÖÖÖÖÖST.. NÄR VI HAMNAR I KOREA, DÅ KOMMER VI JU ATT AVLIDA MINST ÅTTIOFEMNIO GÅNGER PER DAG?! HAHAHAHHA FAAAN FÖR HONOM!!! XD JAG ÄLSKAR HONOM.... OCH JAG ÄLSKAR LÅTEN.... FÖR HELVETE HAHAHAHAH JAG DÖR!

2012-05-15 @ 18:37:58
URL: http://fantasygames.blogg.se/
Postat av: Sofie {ARNE}

- helt vanlig reaktion....nu för tiden haha...-

2012-05-15 @ 18:38:17
URL: http://fantasygames.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0