Give me love

God eftermiddag! Eller kväll, whatever. You get the point!
Dagen har varit helt okej, det har regnat och varit allmänt grått ute, vilket jag tycker är väldigt skönt. Jag gillar inte direkt när det är tjugo grader och sol i maj, äntä min gräj!
Hittat världens skönaste låt, som ni säkerligen har hört. Och har ni inte det... då vet jag inte vad jag ska ta vägen med er!
Kollade igenom min blogg med Sofie nyss också, enda från början. Herrejösses vad man har förändrats på två, nästan tre, år. För samtidigt känns det inte som att jag har förändrats alls, vet att det var sjukt motsägelsefullt men aja. Vet inte ens vad jag babblar om längre! Jag och systra mi satt och kollade igenom gamla videobloggar och skämdes lite över oss själva (jag tror jag skämdes mest)
Har förresten fått tummen ur och gått ner till ICA för att lämna mitt CV, lär antagligen inte få jobb eftersom jag är så sent ute but at least I tried.
En väldigt gammal bild, jag saknar mitt hår fast samtidigt inte. Hatar dock min nuvarande frisyr, får göra någonting åt den snart! Antingen så klipper jag det, eller så låter jag det växa ut. Decisions, decisions..
Ha en fin kväll!
Kommentarer
Postat av: Sofie {ARNE}

AAAH LÅTEN OCH BILDEN I MITT HJÄÄÄÄRTOOOS :D jättefin MIN KÄRA FILOFAX <3

2012-05-10 @ 21:37:19
URL: http://fantasygames.blogg.se/
Postat av: Maud Sahlström

Så fin du är på bilden..kramar mamma

2012-05-26 @ 10:43:38
URL: http://escapetocrete.net
Postat av: Micaela

Hejsan! Fin blogg.

Det skulle vara super roligt om du ställde en fråga till mig i min frågelåda till vänster om min header. Kram och ha en bra dag! :-)

2012-06-04 @ 16:15:34
URL: http://micaelalindgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0