Jordgubbar eller stjärnhimmel?

God morgon!
Vaknade rätt så sent idag, eftersom jag låg uppe till sent igår och läste manga (Bokura Ga Ita, for your information)
Skulle egentligen in till stan idag men några kompisar, men eftersom jag fortfarande inte är helt frisk, så blir det en hemma-dag till. Har bokstavligt talat levt i mitt rum denna veckan, förutom att duscha och äta middag så har jag verkligen varit i mitt rum hela tiden. Känner mig som världens slappis!
Därför har jag bestämt mig för att vara lite kreativ idag, och fixa mina naglar! Men, som vanligt, har jag beslutsångest över vad jag ska göra så jag tänkte att ni som läser kanske kan hjälpa mig att bestämma vilken av dessa designer jag ska försöka mig på!
Antingen den här supersöta, somriga jordgubbs inspirerade designen:
Eller den här vackra och häftiga stjärnhim... ALLTSÅ DET LÅTER FULT PÅ SVENSKA... Starry Night sky- inspirerad design:
Skulle uppskatta om ni bara slängde in en kommentar och sa vilken ni tycker att jag borde göra!

Bilder kommer senare idag! Kram! ♥
Kommentarer
Postat av: Bella

Tycker du ska göra nummer 2 :)

2012-05-17 @ 13:43:12
URL: http://nattstad.se/B3lla
Postat av: Karro

Stjärnhimmeln ! <3

2012-05-17 @ 13:50:54
Postat av: Malaika

HEEEJ! Jag tycker du ska välja den första.... Jordgubbar är ju bäst serrru ;)

Pözz på dig :*

2012-05-17 @ 14:13:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0