Let us go to Neverland, hand in hand.

God eftermiddag.
Jag är så sjukt trött och då menar jag inte bara på grund av sömnbrist. Utan på världen, på allt det där hemska som man inte vill se men som ändå blinkar obarmhärtigt framför ögonen oavsätt hur mycket man försöker att undvika det. Men det som stör mig mest är endå känslan av att inte kunna förändra någonting. Allt det där hemska, jag vill ta bort det och gömma det djupt ner i mörkret. Verkligheten är inte perfekt, men jag hade inte förväntat mig att den skulle vara såhär.

Förlåt för deppig inlägg, men jag behöver få ut mina känslor.
Nu ska jag träffa den enda som förstår sig på mig och mina tankar, Sofie, vi ska ut och gå och sedan försvinner vi nog in i spelvärlden. Den är så mycket vackrare, och man blir aldrig besviken eller ledsen där. Kingdom Hearts, jag litar på att ni räddar min dag.
Kommer inte att vara inne på datorn mer idag, behöver komma bort här ifrån, så vi hörs någon gång i morgon eller på Måndag kanske.
-En riktigt gammal bild på mig själv själv men gammalt är bra-



Hejdå, ha en fin dag!
Kommentarer
Postat av: Sofie {ARNE}

Gammalt är fint och bra <3 jättefin bild.



haha aw du detsamma, du är den enda verkligen som förstår sig på en, och jag håller med, spelvärlden är en underbar plats som man kan räddas av just nu <3

2012-05-05 @ 17:12:59
URL: http://fantasygames.blogg.se/
Postat av: Sofie {ARNE}

sv: True, I think I'll take it EASY in the beginning ^^ YAY ME TÅÅÅ <3

2012-05-06 @ 16:38:24
URL: http://fantasygames.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0