This is how I ruled the world.

Usch för torsdagar! Jag hatar dagar då det känns som att allt och alla är emot en, idag var en sådan dag. Det hjälpte inte heller att jag har varit på sjukt dåligt humör, jätte trött och att vi hade nationella prov i Tyska...

Min dag i bilder:
Inte en top notch dag alltså, men nu får det vara slut på klagandet, jag är nu hemma och försöker att slappna av resten av dagen!
I morgon hade jag och några vänner planer på att åka till Liseberg för att se Maskinen, men jag vet inte om de blir av för min del. Är inte så taggad längre, plus att det gymnasiet jag har valt tydligen har en sån där "Get to know each other" kväll med käk och aktiviter. Funderar på att gå på det i stället, men får som sagt se.
En riktigt bra låt att lyssna på när man är arg, man får lite mer power liksom. Satt och lyssnade på den i skolan under rasten, det kändes som att låten fick ut lite av min ilska, haha!
Kram på er, hoppas att ni har haft en skön dag ute i solen! ♥
Kommentarer
Postat av: chris

Vilket är gymnasiet du valt!?

2012-05-04 @ 15:58:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0