We don't know our names

God morgon!
Jag har en känsla av att den här dagen kommer att bli tuff, har två prov. Ett tyska nationella (skrivdelen [som jag inte är bra på]) och ett Cambridge  (och för er som inte vet var det är så är det några prov som kollar ens internationella engelska, alltså ett betyg som håller över allt i världen) prov, också skrivdelen, som för övrigt är två timmar långt. Sitter här och försöker komma på hur jag ska överleva dagen, försöker hitta ett sätt att bli peppad men det går sådär kan jag säga!
Aja, det löser sig nog, det gör det alltid!
Ha en fin dag, vi hörs senare! ♥
Kommentarer
Postat av: Sofie {ARNE}

DU ÖVERLEVDE IAF :D precis som du sa, det löste sig! gahh borde ge mig lite av din härliga positivitet D: <3

2012-05-10 @ 21:37:56
URL: http://fantasygames.blogg.se/
Postat av: ELLINORAK

Tack! :)

Jag har precis sen igår flyttat min blogg från veckorevyn tillbaka till blogg.se, bloggade som VIP bloggare åt VR i 1,5 år så är tillbaka nu :) så det är lite segt nu i början :)

2012-05-11 @ 21:16:19
URL: http://ellinorak.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0