Fredagsmys!

God afton!
 
(förlåt för oorganiserat inlägg, men blogg.se krånglar ATM)
 
Var med min bästa vän Sofie för en stund sedan, vi har inte setts på två veckor så det var verkligen på tiden! Hon fick smaka på den koreanska maträtten Kimchi som vi köpte hem i går.
Jag var rätt nervös när jag skulle smaka, eftersom att det är något man äter till varje måltid i Korea så om man inte gillar det så är man lite körd. But it was a success, det var riktigt najs!
 
Den här fredagen har varit bra, började med att jag skulle till sjukhuset för att ta ett TB-test (Tuberculosis test) vilket i för sig inte var så roligt, men det gick bra. Min stackars vänsterarm har fått lida sig igenom tre stycken sprutor denna veckan, men nu är det över! För den här gången i alla fall.
Sedan så hände en annan riktigt rolig sak- jag fick jobb! I'm so happy~ Jag jobbar nu på ICA vilket känns himla kul!
 
Sitter nu här i min soffa och stickar på en halsduk till Sofie (som den coola människa jag är) medan jag dricker tea och kollar på anime. En mysig kväll helt enkelt!
Så väljer jag att se ut när jag pluggar tydligen, man måste ju försöka skapa nytt mode. Vad händer hos er där ute? Kram!
Kommentarer
Postat av: Arne arne arnëeee ~ 

HAHAH du är så grymt cool så det finns inte! xD OOOOH muchoandwae på dig, fighting med halsduken >:D

2012-11-16 @ 23:36:27
URL: http://createaheart.blogg.se
Postat av: vildblomma.blo.gg

coola brillor :)

Svar: Tackar tackar! (: Vet inte riktigt vart de kommer ifrån dock!
Sophia

2012-11-17 @ 13:29:53
URL: http://vildblomma.blo.gg/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0