I thought I was a fool for no one, but oh baby I'm a fool for you

Yohooo~ 
 

Jag sitter här med en kopp grönt tea (det är så sådär äckligt fast gott.. Vet inte riktigt vad jag ska tycka, men det är bra för mig så jag tänker inte klaga!) bredvid mig och finslipar mitt personliga brev som ska skickas in till utbytesorganisationen under helgen. Det måste vara personligt, fast ändå informativt (typ 'hej jag vill veta alla detaljer om ditt liv, varje.detalj.hehe.hehe.hehe'[okej inte riktigt]) och vara på engelska så jag kämpar som en liten hamster som... eh, hamstrar? Ah ,whatever. 
 
ALLTSÅ VA? VAD HÄNDE NU? The Jonas Brothers började spelas på min spotify (fråga inte varför jag har deras låtar på min lista) och jag sjöng med utan att tänka på det.  What the...  NÄR LÄRDE JAG MIG DERAS LÅTAR? ... Very suspicious. 
 
Anyhow. Ville bara säga att jag fortfarande lever och så vidare.
Sitter vid min gamla PC nu, och jag hittade ett par bilder från i somras!
Åh. it's been so long since I was this creative with nail designs. Den som ändå hade tid, haha. 
 
Aja, nu får jag ta och fortsätta skriva på brevet! 
 
Lämnar er med den här underbara låten. Surprise surprise, it's not K-pop. Jag hade faktiskt ett liv innan k-pop..
 
Kommentarer
Postat av: ARNE

JAG ÄLSKAR BILDERNA, minns när vi höll på med naglarna (eller ja, du som fixade dem...) och så pratade vi en massa x) ugh lyssnar på denna (http://www.youtube.com/watch?v=BQaLOb1QMOI&list=PLB227746201E89D62&index=176&feature=plpp_video) medan jag skriver, fail and epic moment of Arné...... <3 mumsmums för låten också! SUPERMASSIVEBLACKHOOOOLE! *growling parten som jag minns att alltid du gjorde*

Svar: Ja, det var vackra tider!
(fick inte alls typ en massa rysningar av den låten, nejdå.) ÅÅÅÅH TIDERNA!!!! <3
hahah juuuuustee ja
Sophia

2012-11-30 @ 18:32:32
URL: http://createaheart.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0