See the world behind my wall

Hej!
 
Jag hade ingen skola idag, så jag spenderade dagen med min kompis Freya. Även Sofie och Signe hälsade på en stund senare på dagen, vi firade helgen med tea, blåbärspaj och ballerinakakor samt videor med snygga personer!
 
Efter några avsnitt med Kuroshitsuji så bestämde vi oss (jag och Freya) för att gå ut och gå. Det slutade med att vi satt ensamma på en mörk strand och pratade djupa tankar. Nu är jag hemma igen och Freya har åkt hem. Jag vet inte riktigt hur jag känner mig nu efter allt prat, men man blir lite utbränd mentalt efter att ha spillt ut alla sina känslor på en sådan kort tid. 
 
Idag är dagen för Tokio Hotel och Linkin Park. Lägger upp några låtar som jag har lyssnat speciellt mycket på idag, deras lyrics always gets to me. 
 
 
 
 
Åh, denna låten i mitt hjärta. ♥
 
 
Jag hoppas att ni har en riktigt bra fredagskväll, kram!
Kommentarer
Postat av: arne

IIIIH så mysigt det låter *-* <3 *kram*

2012-11-23 @ 21:48:14
URL: http://createaheart.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0