Thumbs up!

Hello, long time, no see! ♥
 

Ja, det var ett tag sedan jag skrev något, men min inspiration har varit farligt låg den senaste tiden och jag har haft rätt mycket att göra med skolan och så där. But now I'm back! 
 
Nu har jag skickat in delar av min ansökan till Rotary och jag är så glad att jag äntligen är på gång, även fast jag har mycket kvar. Jag har också fått tummen ur och börjat ta kontakt med ett flertal personer som bor i Sydkorea för att få mer "inside-information" (haha) om hur där att leva där och så. HWAITING! 
 
Kan inte säga att det är så mycket annat som händer just nu, så detta är väl lite av ett meningslöst inlägg egentligen men jag kände bara för att skriva något!
 
En bild från när jag och Sofie var ute och fotade förra veckan:
 
 
Jag har hittat en sida som heter lolthatsme, som är så rolig! Lägger upp några av bilderna jag sparat
HAHA, kanske bara jag och min dåliga humor men jag älskar dessa för de är så sanna! 
 
 
 
 
 
This video-is-pure-gold! Det är det nya man gör när man gillar något, THUMBS UP, THUMBS UP! 
 
 
Peace out! 
Kommentarer
Postat av: ARNE

HAHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHA *torkar tårar* HHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAH!!!!! ANDRA BILDEN ÄR SÅÅÅÅÅÅÅ .... DUU!!!H HHAHAHAHAHHA SISTA BILDEN OMG JAG BEHÖVER ETT LIV JAG SKRATTAR SÅ JAG BLÖDER INIFRÅN (... no comment) HAHAHHA XD <3 eheheh jag gillar den bilden jag tog på ditt hår, så mysigt <3

2012-11-16 @ 23:39:04
URL: http://createaheart.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0