Zoom Into Me

God kväll på er där ute!
 

Min fina kompis Sofie hittade den här bilden som är från i sommras och skickade den till mig. Tyckte att en sommrig bild passar bra nu i höstrusket (way to sound old, Sophia...)
 
Jag vet inte varför, men jag har börjat vara väldigt försiktig med vad jag lägger upp på internet det senaste, speciellt bilder. Innan brydde jag mig inte så mycket, men efter att jag var på en föreläsning om internet och hur allt man lägger upp finns kvar forever. Inte så att jag inte visste det innan, men det visades några extremfall om hur några hade lagt upp bilder som sedan hamnat på helt andra sidor och sånt, så jag blev lite skrämd.
 Så det är därför min blogg är lite tråkig nu för tiden, inte för att den kanske blir så mycket roligare med bilder på mig haha, men ja!
 
Har suttit och stickat och kollat på anime hela dagen. HAHA, usch vad sorgligt det låter egentligen, som att jag inte har några vänner att vara med. Aja, ibland får man ha slappa dagar! 
 
Jag har förresten bestämt mig för att jag behöver komma ifrån datorn mer, den senaste tiden har jag suttit för mycket vid datorn, och facebook speciellt, så nu måste jag ta och gå ut mera. Jag fick svar på blodproven jag tog i förra veckan och det visade sig att jag har brist på D-vitamin (alltså solljus), vilket är lite ironiskt med tanke på att jag alltid har skämtat om att jag är en vampyr och allt.
 
I alla fall, jag tycker att man underskattar naturen. Alla är så klistrade vid datorer och TV these days, att man glömmer av att det finns ett liv utanför. Jag vet att jag kan bli stressad om jag sitter vid datorn för mycket, det finns så oändligt mycket man kan läsa och kolla på genom internet, både bra och dåliga saker, och det blir nästan lite för mycket ibland. Men jag får skylla mig själv som läser för mycket, haha!
 
Jag har lyssnat väldigt mycket på Tokio Hotel idag, det är inte ofta jag gör det längre men vissa dagar så är det som att deras låtar är skrivna bara för mig. ♥
 
 
 
Aja, nu ska jag sova, ha en riktigt fin lördag! Kram ♥
Kommentarer
Postat av: Arne arne arnëeee ~ 

DU ÄR MYS! :D håller med, börjar också bli lite orolig över bilder jag lägger upp på internet, måste chilla lite märker jag xD

2012-11-17 @ 22:23:08
URL: http://createaheart.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0