Brevvänner & mjölkbad

God kväll alla fina cupcakes där ute! ♥
 

Jag vet inte varför, men jag har varit på riktigt bra humör hela dagen, och det tänker jag utnyttja! Man vet ju aldrig hur länge det varar i dagens samhälle... *skakar dramatiskt på huvudet* Haha, nej men seriöst! 
 
Jag är förresten super glad, för idag fick jag mina första brev från mina brevvänner!!! (<-- notera utropstecknen) Trodde att de hade kommit bort på vägen eller något, eftersom det tog sån tid men nu är de äntligen här! Ett brev är från min amerikanska brevvän, Bailey, och de andra två är från mina koreanska brevvänner Naeun och Seol! Gud, jag blir så glad över småsaker! 
Wow, vad jag bjuder på bilder på sistone, oh well!
 
Sedan hängde jag med när Elina klippte lugg hos Erika (min syster för de som inte visste), och då fick jag också trimmat min lugg så att det inte blir en överdriven Loréen look. 
 
Mys, mys, mys.. allt är så mysigt idag! Det är första gången på länge som jag känner mig så tillfredställd med livet, haha hur lät det då? Det kan vara för att jag nu har bestämt mig för att jag ska stanna på teaterlinjen och Bäckäng trots en massa vel fram och tillbaka. Det känns skönt att ha det avklarat nu! 
 
I dag ska jag till och med slå på stort, jag ska bada! I badkar alltså, inte något kvällsdopp i sjön eller så. 
Jag har inte badat i badkar på flera år på grund av att jag såg någon läskig film där det kom läskiga saker ur badkaret :< Så jag har liksom varit rädd sedan dess, patetiskt men sant! 
 
Men så idag tänkte jag försöka mig på ett avslappnade mjölk bad. Ja, ni hörde rätt! Alltså jag ska inte ta ett mjölkpacket och hälla det över kroppen i SEEXY HAEEE~style, utan bara hälla i några koppar mjölk i badet, för det ska tydligen ha en lugnande effekt och ge kroppen lyster (oh, dessa ord), så jag tänkte ge det ett försök! Ska tända en massa doftljus och lyssna på mysig musik samtidigt så blir det muy bien! 
 
 
Kram på er alla där ute, hoppas att ni har en lika trevlig kväll som mig! ♥
Kommentarer
Postat av: Mi

Var hittar du brevvänner?

Svar: Jag hittar mina brevvänner på en sida som heter studentsoftheworld, och sedan går man i på "penpals" och kollar upp det landet man vill ha brevvänner ifrån, skapar sin egen sida genom att trycka på "Create ad" eller nått, och ja! Haha, komplicerad förklaring, men om du behöver mer specifik hjälp så är det bara att fråga!
Finns också Interpals.com men jag är rätt ny där, men det verkar vara en schysst sida med!

Lycka till! :)
Sophia

2012-11-20 @ 16:51:25
Postat av: Mi

Tack :)

2012-11-20 @ 19:32:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0