Födelsedag och översnyggasaker

Jag lär inte bli utnämnd till årets bloggare, den saken är säker! 
 
Men nu är jag tillbaka, så frukta ej (läs: don't throw fruit at me)!
 
Inte för att jag har något speciellt att prata om egentligen, men jag kände ändå att det var på tiden att jag uppdaterade! 
 
Mina underbara vänner firade min födelsedag i fredags, de klädde ut sig som killar (med Host Club känsla, iiiihp) med väst och vita skjortor och allt var det var, och det enda jag fick reda på var att jag skulle vara klädd tjejigt (vilket fick upp mina misstankar). I sort of hate not knowing what is going on, I guess I'm a controlfreak. Wow, that didn't make me feel good at all. Haha. 
 
Anyhow.. Så vi satt nere på Thai resturangen i Sandared (där jag praktiskt taget är stamkund, hon som äger stället verkar ha utvecklat smeknamnet "Tjejen" till mig..) och de överröste mig med presenter och kääärlek~Nej men seriöst! 
 
Fina vänner har jag allt! Jag fick en Hello Kitty ryggsäck som jag kollat på och velat ha i hemlighet, en Hello Kitty lunchlåda (Hmmm.. Jag ser ett mönster forma sig), en MASSA bilder på KPOP människor inklusive mig och Sofie, för vi är ju kända och så vidare, som ska upp på väggen, en jättegod tårta, en manga bok och annat! Tacksamheten flödar! ♥ 
 
Vill dela med mig av ett par jättefina låtar!
 
 
Hittade den här låten idag, och jag brukar inte gilla sådana här ballader i vanliga fall, men den här är bara så mysamys så jag kunde inte låta bli att göra sönder replay-knappen!
 
Och eftersom jag har en liten crush på Ellie Goulding så måste ni lyssna på hennes fina verison av "only girl in the world" -  hon får den att låta vacker istället för sexy haaae! 
 
 
PRECIS NÄR NI TRODDE ATT DET SKULLE BLI ETT ICKE-ASIATISKT INLÄGG - TROLOLOLOLOOLO!!
 
 
HÄR FÅR NI OCKSÅ PÅ KÖPET JORDENS SEXIGASTE KILLE! ♥
 
Min dator kunde inte handle hans smexighet så det laggade där ett tag
Kai, why so... KAI-ISH?! 
 
 
Godnatt, kram! ♥
Kommentarer
Postat av: arne

.... dog....

2012-10-08 @ 20:47:24
URL: http://fantasygames.blogg.se
Postat av: arne

*spottar ut vattnet rakt på datorskärmen*
FYFUODWSMGOOMGOMGOGMHEHEEEEEEYYYYYSOSKSOSMSOOSSEEEEEEEKKKKKKXXXXCHHSSIIIIHEEEEAAAEEEEYYYYOMGOGMGGGGOOOOMOOOOOOOOOOOOOOOOOO ~ ~ ~ ~~ ~ ~ ~


HERREJÄVLAR VAD SNYGG MAN KAN VARA DÅ FAN > < STOP KILLING MHEEEEEEHHHH KVINNAAA!!!! :___: som om jag inte hade nog med snygg-problem när jag läste City of Bones och Pandora Hearts med Break och allt!!!! >< oh dear... VART ÄR DENNA VÄRLDEN PÅVÄG MED DESSA SNYGGA VARELSER?!!?!? han är verkligen en alien, såååå grovt fin så jag vet inte vaaaaaaaaad ~~ 


tror jag ungefär D.O.G när han kolla in i kameran på andra bilden... just sayin'.... hey fangirl, whatcha doin'? <-<

Svar: MEN ELLER HUR! SATT OCH STIRRADE I TYP TIO MINUTER PÅ BILDERNA OCH DOG PÅ ETT DÅLIGT SÄTT. WAAAH. ORÄTTVIST ATT VISSA ÄR SÅ VACKRA! :C <3
Sophia

2012-10-08 @ 20:51:24
URL: http://fantasygames.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0