Höstinspiration och allmänt mys

Tjolahopp på er alla där ute i kylan och mysigheten! ♥
 
Får jag bara nämna hur mycket jag avskyr onsdagar? Vem tusan var det som uppfann dem? Nej usch, det var helt oönskat.
Det är den längsta dagen i skolan för min del, och den dagen då man är tröttast på morgonen och då täcket är så där alldeles lagom varmt och man precis har haft en mysig dröm. Vem vill gå upp då? Inte jag! 
 
I alla fall, jag tänkte lägga in lite (okej, rätt många) höstbilder som hjälper för att få in den rätta höstkänslan! Jag älskar hösten, allting är så otroligt vackert och man typ vadar igenom löv på morgonen och solen skiner på allt och gör det helt magiskt! ♥
 
Rekomenderar er dessutom att lyssna på den här enormt mysiga (ja, jag gillar det ordet) låten 
 
 
Source: weheartit.com
 
Okej. Wow. Jag skämtade inte om att det var mycket bilder. Hehe. Oh well! Jag tror inte på inlägg utan bilder. Önskar att jag hade en systemkamera, då hade jag kunnat ta egna vackra bilder, men tills dess får jag nöja mig med att låna andras bilder från weheartit som den ligist jag är! 
 
Någon snackade om att jag inte lägger upp så mycket bilder på mig själv på bloggen längre, och det är mest för att jag inte blir nöjd med någon bild haha! Och också för att jag känner mig som en av de där mainstream (no offence!) bloggarna som lägger upp en bild på sig själv och skriver typ "Nu ska jag till skolan, puss puss". Not my thing.
 
 
Nu ska jag försöka att plugga lite innan jag förbereder vad jag ska ha på mig inför besöket på Sven Erikson i morgon - lite nervous är jag allt. Hör så mycket saker om SE, så jag vet inte riktigt hur jag ska klä mig. Kanske borde screw allting och köra på det jag brukar? Inte så att min stil är något värt att tala om alls, men man vet aldrig med folk.. 
 
 
KRAM PÅ ER ALLA SOM ORKADE TA ER IGENOM DETTA MASSIVA INLÄGG! ♥
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Kommentarer
Postat av: arne

Det kommer gå bra, ta bara det du brukar ta på dig som om du skulle till en stan en vanlig dag, liksom det du känner dig mest bekväm i ^^ Övermysigt inlägg bto, me gusta.

2012-10-10 @ 20:50:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0