IB besök

God afton! 
 
Oh herre vilken dag... Var som sagt och kollade upp IB-linjen på Sven Erikson idag och jag är confused som aldrig förr. Alla jag känner går it A klassen (det finns A och B), men tydligen så är den full så jag måste gå i B om jag börjar. And don't get me wrong, de verkar som en najs klass de med, men det är ju bara att jag redan känner sex stycken i A klassen (bland annat mina bästa vänner), så jag är lite sad face nu.. 
 
Sedan vill jag inte lämna min nuvarande klass heller, alltså teater-och-dans klassen, eftersom att jag tror att det kommer att bli en suverän klass när alla har lärt känna varandra lite bättre. GAAH. Too many things going on! 
 
Så här känner jag! 
 

 
 
Okej, kanske inte exakt så men nästan! 
 
Over all så var det en bra dag, men nu har jag massvis med tänkande framför mig, har i för sig dagen i morgon på mig med, ska nämligen dit då igen!
 
Slänger in en bra gitarrcover på "It will Rain" av Sungha Jung.. den killen är AMAZING! 
 
 
 
God natt, jag är slutkörd! ♥
 
Kommentarer
Postat av: arne trollface aka heffaklumpen

HAAHAHAHA GIFAR ÄR DET BÄSTA SÄTTET ATT REVEALA KÄNSLOR UTAN ATT ANVÄNDA OMENINGSFULLA ORD <3

2012-10-11 @ 20:42:25
URL: http://fantasygames.blogg.se
Postat av: arne trollface aka heffaklumpen

HAHA jag går in på din blogg 24/7 i hopp om nytt inlägg xD

2012-10-14 @ 14:38:20
URL: http://fantasygames.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0