"They're telling me it's beautiful, I believe them

but will I ever know the world behind my wall?"
 
God kväll!
 
Hade tänkt göra ett längre inlägg egentligen, men tiden rann iväg åt funderingar och mys med tea och doftljus. ♥
 
 
så jag lägger upp den här låten istället. Jag glömmer ständigt hur mycket jag älskar Tokio Hotel. 
 
"I'm writing down
What I cannot see
Wanna wake up in a dream



 
They're telling me
It's beautiful
I believe them
But will I ever know
The world behind my wall
Owow
The sun will shine
Like never before
One day I will be
Ready to go
See the world behind my wall"


This song is pure gold. 
 
God natt på er alla där ute, sov så gott och njut av de sista timmarna av helgen.
Kram!
Kommentarer
Postat av: arne

Jag: YAAAAAAAAAAAY ÄNTLIGEN! :D *inlägg*

den låten är så extremt fin och mysig så jag vet inte vaaaad! <3

2012-10-15 @ 12:16:46
URL: http://createaheart.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0