Bubbletea & EXO skor!

God kväll people! It's been a while, eller så! 
 
 
 
Sitter här och dricker mitt tea som vanligt, kollar runt på lite olika sidor och känner mig allmänt tillfreds med livet! 
 
Jag skrev en fanfic för inte så länge sedan, till Sofie, och sedan blev det att jag postade den på en fanfic sida och det var faktiskt folk som kommenterade och gav mig riktigt söta kommentarer ^-^ så jag var på sjunde himlen där ett tag! Hade inte förväntat mig att någon skulle läsa, så nu när jag fått bra respons så känner jag mig ännu mer taggad på att skriva! Underbart hur småsaker kan få en att må så bra! ♥
 
Sedan en annan sak, jag läste nyligen att det finns något så gulligt som Bubbletea, vilket låter som något alldeles fantastiskt mysigt i mina öron! Och eftersom jag är svag för både söta saker och tea så var jag tvungen att kolla upp det! Det var inte riktigt som jag hade förväntat mig när jag såg en bild, jag vet inte riktigt.. jag hade föreställt mig en rosa, fluffig dryck med bubblor inuti (yes I know, that's very typical me.) eller något men icke! 
 
Det ser ut så här i alla fall:

Okej, lite fluffigt och sött var det i alla fall! Bubbletea är tydligen en väldigt populär asiatisk dryck, och 'bubblorna' eller vad man ska kalla dem, är geleaktiga kulor av något fruktextrakt eller vad det var! Det ska tydligen vara väldigt sött, antingen hatar man det eller så älskar man det. Jag vill så gärna testa det, men det verkar vara svårt att få tag på i Sverige tyvärr! 

Vill också säga att jag och Sofie har fått våra efterlängtade EXO skor som vi vann, de ser ut såhär och jag älskar dem väldigt mycket!

Och ja, jag har grodor på mina strumpor - so what! (I'm still a rock star!! I've got my *host* ahem. I sort of lost it there for a second.. )
 
Fick också mina KPOP-klistermärken som jag vann av 'Kpop Nonstop' som förövrigt öppnar Sveriges första Kpop nattklubb om några dagar! Check them out on Fejjan vettja! :D Har inga bilder på klistermärkerna, men kanske.. kanske i framtiden. Eller inte. Vi får se, hehe! 
 
Nu måste jag sova, eftersom.. well, jag är trött! 
Här slänger jag in en riktigt bra låt med, godnatt! 
 
Stop girl, in the name of love~♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0