Chocolate Love

Godmorgon alla fina maskrosor! :D
.. Eller förresten, ett vanligt hej funkar nog lika bra..
 
I går var jag med Sofie och Elina, vi gick ner till Thai House i Sandared och åt, vet inte om jag någonsin har varit så där mätt! Och efter att vi rullat hem (nästan i alla fall) så gjorde vi chokladpuffar, eller jag vet inte vad det heter men det ser ut så här!
-bild från google-
 

Resten av kvällen/natten spenderade vi med att kolla på "Harry Potter And The Order Of The Phoenix", eftersom Elina inte sett den! Sjukt bra film, fast lite för lång för att kolla på om man är trött! 
 
Jag kom hem från Elina klockan halv elva idag och bestämde mig för att jag skulle ha en 'ta-hand-om-mig-själv-dag', så nu har jag blandat ihop en egen chokladansiktsmask, och jag kan säga att den är lika god som bra för ansiktet!
Den är otroligt enkel att göra också, det enda som behövs är kakao, honung och naturell yoghurt/ vispgrädde! 
Jag har på masken nu medan jag skriver, och den luktar himmelskt! 
 
 
När jag tvättat av masken och gjort tea så tänkte jag börja kolla på en serie som jag planerat att se ett bra tag nu, men det har inte blivit av på grund av skolan och annat! Den heter "Boys Before Flowers" och är en, ja nu kan gissa, koreansk serie baserad på en japansk manga! Jag har sett den japanska versionen och kände att det var dags för den koreanska!
Plus att Lee Min Ho  & Kim Hyun Joong är med, så bara det är en anledning att kolla! ♥
Lee Min Ho i mitten, KHJ längst till höger! Fina pojkar det där! ♥ (kände mig som en farmor när jag sa så där..)
 
Ha en underbar lördag, kram! 
Kommentarer
Postat av: Arne

HAHAHAHAHHA så kul när du skriver sånna grejer efter att du sagt något, som början på inlägget och i slutet xD du är allt en skön typ du!

2012-09-01 @ 13:17:34
URL: http://fantasygames.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0