En sjuk dag - bokstavligt talat

God eftermiddag!
 
Jag vaknade upp ett flertal gånger i natt med känslan av att någon rev mig i halsen, och när klockan ringde i morse så kunde jag knappt prata på grund av smärtan och jag var trött som en... jag vet inte vad. 
 
Alltså blev det ingen skola för mig idag. 
Jag har spenderat dagen i sängen, sovit och läst fanfics vartom. Jag tror att jag är inne på min sjätte kopp med tea redan, synd att effekten det har på halsen är kortvarig...
 
Nu tänkte jag sätta mig och kolla på en anime jag hittade häromdagen, Sword Art Online heter den, jag brukar inte  bli intresserad av den sortens anime men jag ska ge den ett försök!
 
Har förresten börjat droga we♥it och tumblr, hela min nya dator (vi har fått våra MacBook Pro's nu) är fylld av en massa gifs och söta bilder! Har massvis med gifs som jag kan använda i mina inlägg nu, mouhahaha BROHOHOHO *host* uhuh...
 
Tänkte lägga upp en låt som jag verkligen inte gillade först, men som jag har börjat älska nu i efterhand. Den växer ju mer man lyssnar (insert 'That's what she said'-skämt här) ! 
 
Och jag vet att nu antagligen tänker
 
 
but bare with me now, den är riktigt fin! Och om ni undrar varför det är sensurerat i refrängen så är det för att han svär. Oh Korea.. =_= aja, om ni gillar låten så finns den också utan sensur och jag vet ett engelskt par som gör en riktigt bra engelsk version!
 
Tips: Sök på rainymood.com samtidigt som ni lyssnar - mysfaktor 100!
 
Nu ska jag fortsätta med mitt teadrickande och animekollande, jag hoppas att ni har en riktigt fin dag! ^^
Kommentarer
Postat av: arne

HAHAHHA BILDEN VAR BÄST - SOM LÅTEN ÄR! <3

2012-09-20 @ 08:52:11
URL: http://fantasygames.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0