If I lose you baby - tråkigaste rubriken hittills

Jag tänkte bara säga godnatt till alla små smygläsare där ute, haha!
Nej men seriöst, Y U NO COMMENT när jag vet att du kollar? *intensiv blick* 
 
Såhär glad blir jag i alla fall av att ni läser mina meningslösa inlägg! 
 
Haha Minho's aegyo (söthet) på sista bilden, pfft!! 
 
 
Jag slänger in en sista låt innan jag går och lägger mig, och förhoppningsvis mår bättre i morgon, och den här killen är den absolut bästa gitarristen jag vet, och han är bara sexton. Då känner jag liksom... what the heck have I been doing all my life?!
 
 
Godnatt, kram på er alla fina där ute!♥
Btw, jag vet inte varför vissa saker (som texten till inläggen) har förändrats, men jag ska försöka fixa det! Och jag vet att det blev mycket gifs idag, men det kan behövas ibland! ^^
 
 
Kommentarer
Postat av: arne trollface aka heffaklumpen

GIFS RÄDDAR LIV SÅ DET ÄR DET BARA.

2012-09-20 @ 08:51:10
URL: http://fantasygames.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0