Pole Dancing and Spy!

God kväll! 
 
Idag var jag och Elina och provade på Pole Dance, himla kul men sjukt ansträngande! Jag vet att det antagligen är många som antar att det bara är strippor som ägnar sig åt Pole Dance, men det är faktiskt precis som vilken annan dans som helst, och det kan vara otroligt vackert om man gör det rätt . Och vilka muskler man får, herrejösses jag kommer att vara body builder efter den här terminen!! 
 
 
Tycker att hon gör det rätt vackert, lite som modern dans!
 
I morgon ska jag äta sushi med min syster, fast vegetarisk då jag inte är ett stort fan av rå fisk och skaldjur! Men avokado och liknande funkar utmärkt! :)
 
Har haft den här låten i huvudet hela dagen! I början så gillade jag den verkligen inte, men ju mer jag lyssnar på den desto mer börjar jag tycka om den! Den är både rolig och catchy!
 
 
 
Godnatt! ♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0