Bästa brevvännerna!

Hej på er alla palsternackor där ute! ^-^

Jag vet att jag inte har uppdaterat på ungefär 25 och ett halvt år, men I've been really busy these days. 
Det finns säkert en massa saker jag skulle kunna blogga om och berätta, men det får bli en annan dag för idag, mina kära vänner, så fick jag brev. Ja, brev. Ni vet, när man skriver med papper och penna? 
 
Mina fina brevkompisar från Sydkorea gjorde min dag totalt. Kanske låter lite löjligt, men när jag såg två brev ligga väntandes på mitt skrivbord så blev jag överlycklig. Efter att jag dansat omkring lite med breven trycka mot hjärtat så öppnade jag breven och OH MY FREAKING HELLO KITTY- it was awesome. Det kanske inte verkar vara mycket för er, men för mig, som är besatt av Korea och underbara människor, så var det här himmelriket!
 
These girls are absolutely amazing, I'm sooooo happy! *tears of joy* 
 
 
BYE! ~ ♥
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0