AVOCADO DAY!

Hej allihopa! ♥
DET ÄR SOL UTE IDAG! PRISA GUDARNA!!
 
Ska snart på ett litet mini läger med Rotary (utbytesorganisationen jag ska åka med), och jag tänkte att det var en bra idé att ta det lite lugnt innan. Jag köpte en avokado igår så jag tänkte; varför inte använda den? 
 
En avokado ansiktsmask och en avokado hårmask, ska också plantera kärnan så att jag förhoppningsvis får ett eget litet avokadoträd i framtiden! ^-^ Ska ta ett bad och kolla på anime medan jag låter avokadon work its magic, hehe. 
 
Kram på er!
Kommentarer
Postat av: ARNE

Du är så jävla mysig min vän! me gusta mucho, hoppas du har det kul där du är ^_^ <--- WHERE THE HECK ARE YOU MY FREÜND?! o_O

AWWWWwww pweeews do plant an avocado-tree, that would be so awesome and unbelievably cute! <3

2013-03-01 @ 20:18:18
URL: http://createaheart.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0